Samen met jou

Bouwen aan betere kwaliteit en bereikbaarheid

Honderden keren per dag geven je medewerkers het visitekaartje van je organisatie af. Klantcontacten zijn de momenten van de waarheid. Je hebt wel een ‘zo zal het wel ongeveer zijn’ onderbuikgevoel. Maar het exacte inzicht hoe het zit het met de bereikbaarheid van je organisatie en de kwaliteit van het klantcontact ontbreekt. Tijd om dát te toetsen!

Voorkom dit ongewenste scenario

Onbeantwoorde gesprekken. Klanten die oneindig lang in de wacht staan. Verbindingen die spontaan zijn verbroken. Foutieve informatie. Herhaalverkeer. Allerlei scenario’s die je wil voorkomen in jouw organisatie.

Verbeter de kwaliteit van klantinteracties

Elk contact draagt bij aan de klantbeleving. Daarom wil je aandacht besteden aan de kwaliteit van klantinteracties. Onze knappe koppen – ervaren (mystery) contactprofessionals – staan voor je klaar om deze kwaliteit te toetsen, zodat het verbeteren van de customer experience appeltje eitje is.

Bereikbaarheid

In ons bereikbaarheidsonderzoek kruipen onze professionals in de huid van jouw klanten, zoeken ze contact met jouw organisatie en registreren ze wat er gebeurt. Hoe snel wordt de telefoon opgenomen? Wat krijgt jouw klant te horen? Hoelang duurt het voordat jouw klant antwoord krijgt op een e-mail? 

Onze mystery callers kijken naar dit contact als klant én als professional waardoor er een compleet beeld van het contact en de bereikbaarheid ontstaat. De resultaten worden vergeleken met de norm (benchmarking) of eigen organisatiedoelstellingen.

Experts aan het woord:

“Met het verbeteren van de kwaliteit en bereikbaarheid van al je contactkanalen optimaliseer je jouw professionele imago en straalt je organisatie een klantgerichte houding uit.”

 

- Tycho Tacoma, moveXM

 

Het toetsen van kwaliteit doen we op 2 manieren

Analyse

Onze gespreks- en kwaliteitsanalyse helpt je om de kwaliteit van klantinteractie te verbeteren en biedt medewerkers de mogelijkheid om hierop te excelleren. Gezamenlijk ontwikkelen wij hiervoor specifieke klantcases die onze specialisten gebruiken als zij als klant contact met jouw organisatie opnemen. De klantinteractie via telefoon, e-mail of social media wordt onderzocht op vorm en inhoud. Zo houd je de vinger aan de pols over hoe medewerkers met klanten communiceren en krijg je inzicht in waar zij nog verder kunnen verbeteren.

Quality Monitoring

Met onze Expert Quality Monitoring Check kun je zelf opgenomen gesprekken of verstuurde e-mails evalueren op de punten die belangrijk zijn voor excellente klantinteractie. Je maakt met deze module gebruik van onze QM-tool en kunt de resultaten koppelen aan die uit het klantbelevingsonderzoek. 

Heb je hiervoor zelf te weinig tijd of capaciteit? Dan nemen wij je het werk uit handen en doen wij het voor je. Heb je ondersteuning nodig? Onze professionals ondersteunen jouw kwaliteitsmanagement door hun expertresultaten te vergelijken met die van je eigen coaches. 

We hanteren jouw kwaliteitseisen. Jij levert ons de gesprekken of e-mails aan. Onze ervaren professionals analyseren deze zoals een ervaren coach van jouw organisatie dat zou doen. Welke onderwerpen binnen jouw organisatie hebben extra aandacht nodig?

Dat halen we boven tafel, bijvoorbeeld door:

  • Kwaliteitsanalyses
  • Mystery calls/bereikbaarheidsonderzoeken
  • Quality monitoring

Wil je ook je onvergetelijke visitekaartje afgeven bij klanten?

Wil je weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Plan dan vandaag nog een demo. 


Boek een demo