Met jouw gemeente
Samen creëren we een gelukkige gemeente! Tevreden inwoners, ondernemers en blije medewerkers, dát bepaalt het succes van jullie gemeente. Of het nu gaat om het verbeteren van de klantbeleving of het motiveren van jullie team, wij leveren de tools en ondersteuning die nodig zijn om deze doelen te bereiken.
Ons platform laat realtime zien wat klanten en medewerkers ervaren. De slimme software vertaalt feedback automatisch naar concrete inzichten, zodat je precies weet waar je aandacht nodig is.
Niet voor niks is ons motto: De beleving meten is pas het begin. Wij brengen je in beweging!
Laten we samen werken aan een toekomst waarin iedereen binnen jullie gemeente een stem heeft en waar verbeteren vanzelfsprekend is!
Meer dan 100 gemeenten gingen je voor
Klantbeleving meten?
Start met een nulmeting
Wil jij de klantbeleving meten voor jouw gemeente? De nulmeting is de start van elke verbetering.
Hoe werkt een nulmeting en wat kan jouw gemeente ermee?
In gesprek met Cindy en Milou
Gemeente Beekdaelen is een voorbeeld voor andere gemeenten
Milou Hamstra, adviseur dienstverlening, en Cindy Blom, teamregisseur dienstverlening zijn twee bevlogen professionals met een scherpe blik op kwaliteit.
Hoe gaan ze bij gemeente Beekdaelen om met het meten en verbeteren van hun dienstverlening? En hoe komt het dat zij daarin een voorbeeld zijn voor de andere gemeenten van Parkstad Limburg?
En Milou en Cindy geven je gelijk 5 handige tips mee!
Je dienstverlening en klantbeleving verbeteren in 7 stappen
Janine is adviseur dienstverlening bij gemeente Kenjeklant,. Ze wil graag met verbeteren aan de slag, maar weet eigenlijk niet zo goed waar te beginnen. Wel heeft ze een sterk onderbuikgevoel dat bepaalde processen niet efficiënt lopen en dat er ruimte is voor verbetering.
Maar behalve die paar terugkerende klachten en wat feedback van klanten, ontbreekt concrete data om dit te kunnen onderbouwen. En tsja, om nou met een onderbuikgevoel naar het gemeentebestuur te stappen…
Wil jij, net als Janine, weten hoe je hiermee aan de slag kan? Download het gratis whitepaper vandaag nog: Zo verbetert jouw gemeente in 7 stappen de dienstverlening & klantbeleving.
Meet jullie gemeente de klantbeleving al? Of wil je graag de eerste stap zetten om de dienstverlening te verbeteren? In onze demo omgeving krijg je een goed beeld van de vragenlijsten en de bijbehorende rapportage met resultaten.
Zoveel meer dan alleen de telefoon opnemen
Bereikbaarheid bij gemeenten
Is je oog er ook op gevallen? In het Hoofdlijnenakkoord 2024-2028 stond het volgende:
“De bereikbaarheid van overheidsorganisaties voor burgers moet omhoog.”
Wat wordt er precies bedoeld met bereikbaarheid? Hoe meet je dit? En hoe kan je het als gemeente verbeteren? In dit artikel staat alles duidelijk voor je uitgelegd, zodat je er na het lezen gelijk mee aan de slag kan.
In gesprek met Linda en Ed
Zo versterkt gemeente Beverwijk hun dienstverlening
Hoe zet gemeente Beverwijk klantbeleving in om hun dienstverlening te versterken?
We gaan in gesprek met Linda Aardenburg, programmamanager dienstverlening en Ed Pronk, customer services professional. En ze hebben ook nog 6 handige tips voor je!
Laat je inspireren door andere gemeenten!
Wil jij ook een gelukkige gemeente creëren?
Bekijk samen met één van onze business managers hoe je de dienstverlening van jouw gemeente nog beter kunt maken.